Verkering vragen? Vijf tips voor jongens én meiden

>> 07-09-2012 | 10:38 | Puntuitredactie <<
20
Facebook Twitter
Foto iStock
Foto iStock
 

Vind je het moeilijk om verkering te vragen? Hieronder vind je wat tips die je wellicht kunnen helpen.


Voor jongens

1. Neem haar mee naar een romantische plaats waar geen anderen zijn.

2. Bedenk van tevoren alvast wat onderwerpen waarover je kunt praten.

3. Geef haar een bloem met een kaartje waarop je haar je liefde verklaart, vanuit je hart.

4. Stop je gevoel niet weg omdat je stoer wilt overkomen. Laat je gevoel gewoon zien.

5. Je hebt niets te verliezen als ze werkelijk van je houdt. Wees dus jezelf en vraag haar om haar hart.


Voor meiden

In principe is verkering vragen de taak van een jongen, dus niet van jou als meisje. Ben je verliefd op een jongen en wil je dat hij dat weet, laat dat dan merken.

1. Zorg dat je regelmatig in zijn buurt te vinden bent. Tijdens het fietsen naar school, tijdens een tussenuur of bij een jongerenavond.

2. Wissel mobiele nummers uit, stuur hem eens een berichtje.

3. Stuur hem een e-mail over een onderwerp dat jullie beiden interesseert, bel hem om advies.

4. Vraag hem of hij zin heeft een stukje met je te lopen.

5. Heeft hij niets door? Vertel hem dan gewoon dat je verliefd op hem bent. Spannend!

 
reacties
20 reacties  1 van 1 

een meisje
24 sep 2012 - 20:53
Quote
RYS@ en wat heb je gezegd?? ja zeker??...
RYS
20 sep 2012 - 11:56
Quote
ik durfde het ook niet te vragen, maar ging een stukje lopen. TOen vroeg zij het......
Anne
15 sep 2012 - 08:23
Quote
Tips voor jongens ->
Tips voor meiden ->
Heel lief meisje
13 sep 2012 - 19:07
Quote
Hee jongens, dit is wat voor jullie! neem je kans waar!! grtzz..
anne
12 sep 2012 - 17:41
Quote
haha leuk! je moet gewoon zorgen dat je achter zijn 06 komt, en dan een xtje om een goede reden smsen.. dan krijgt hij wel wat door!
meisje
10 sep 2012 - 19:50
Quote
Meid@ als jongen zijnde vinden ze dat wel leuk or!
meid
10 sep 2012 - 17:39
Quote
de tips zijn best goed or maar ik laat een vriendin gewoon een beetje visse en als ik merk dat ie mij leuk vind wie weet miss vraag ik em welXD maar als jonge zoude ze dat wel echt leuk vinden???
Meisje
8 sep 2012 - 18:54
Quote
Natuurlijk is het eng, ik vond het ook eng om te zeggen dat ik hem leuk vond , maar van die onzekerheid vond je helemaal gek! Dus dan zelf maar iets ondernemen. Al is het bij mij helaas niets geworden, terwijl ik nog wel verliefd ben...
Meisjee
8 sep 2012 - 15:26
Quote
Ehhmm dat durf ik echt niet!!

"Hee, ehh ik ben verlieft op je.."

Echt niet!!
meisje
8 sep 2012 - 13:32
Quote
oké.. jongentje@ Heb jij al verkering dan??.. heeft ooit een meisje aan jou gevraagd of jij een eindje met haar wil lopen/fietsen?? zo ja, wat heb jij toen gezegd?? ben benieuwd.. wel eerlijk antwoorden hé!
jongentje
8 sep 2012 - 10:00
Quote
Zeg meiden, dit is waar de jongens op zitten te wachten ors!! Niks mis mee als een meisje vraagt of hij zin heeft om een stukje te lopen/fietsen! Als alle meiden zoals jullie hier zijn, komt er nooit wat van. Kom op!
girll
7 sep 2012 - 20:30
Quote
Oeh, ik durf echt niks te zeggen! :
meisje
7 sep 2012 - 20:14
Quote
Dat laat ik aan de jongens over.. lieff
meid
7 sep 2012 - 16:06
Quote
putn 1 hou ik me aan maar de rest :( ik vin dat hij maar moet vrage or ik ben al zo snel zenuwachtig...
Hanneke
7 sep 2012 - 16:06
Quote
Goeie tips
meisje
7 sep 2012 - 15:15
Quote
durf ik echt niet!
ikke
7 sep 2012 - 15:01
Quote
durf ik nooit.....

ik
7 sep 2012 - 14:05
Quote
Ja hoor, nummer vier: Vraag hem of hij zin heeft een stukje met je te lopen...
Zie je het voor je?
meisje
7 sep 2012 - 13:50
Quote
mooie tips..
maar ik laat mooi aan de jongens over
meisje
7 sep 2012 - 10:58
Quote
Dat durf ik noooit!

20 reacties  1 van 1 
reageer
Je reactie zal eerst door de redactie beoordeeld worden voor plaatsing.
Naam (verplicht)
email-adres (verplicht)
:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh: € love nlflag
meer uit deze rubriek ...
Video

Moeder ontvoerde Amerikaan spreekt IS toe

>> 28-08-2014 | 15:05 | ANP <<
 
WASHINGTON - De moeder van de ontvoerde Amerikaanse journalist Steven Sotloff roept terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) op om hem onmiddellijk vrij te laten. In een videoboodschap richt ze zich rechtstreeks tot de leider van IS.

Meer video's